ponedeljek, 13. junij 2011

13.6. HERO center for immigration

Zbudim se ob šestih, skuham liter čaja. Da se zbudim splezam en bolder in potopim glavo v vodo. Ob osmih sem v Leknesu. Center za imigracijo je dokaj majhen in zelo zgledno urejen. HERO je nevladna organizacija, ki za državo opravlja določene funkcije. Na vrsti sem prvi in sprašujejo me vse vrste stvari od mojega odnosa do otrok in živali pa do preteklih delovnih izkušenj. Otroke imam rad, a ne preveč in delal sem na podobnih projektih s slovensko Amnesty International. Občutek imam kar vredu. Predvsem pa sem vesel, da je to za mano. Potem grem v Kabelveg v lokalni bar. Lastnik naj bi oddajal stanovanja. Pokaže mi garsonjero, ki jo oddaja ribičem čez zimo. Mogoče je takrat v boljšem stanju. Trenutno bojler ne dela in nima niti tople vode. 6000 kron na mesec se mi zdi za to občutno predrag.

5 komentarjev:

  1. OOO, sinko, držim pesti :)
    Lepo te je bilo videti prek skypa!!!
    Sedaj pa hitim na sever, a le do Holandije ...
    Objem,
    mati

    OdgovoriIzbriši
  2. za oglase za stanovanja poglej na stran
    www.finn.no če je slučajno še nisi sam našel!
    Drugače sem pa jaz za stanovanje v Oslu plačeval 7000nok za 15m2 tako da moraš tam sigurno najti kaj cenejšega od 6000nok

    OdgovoriIzbriši
  3. če že ne pokličeš, napišeš maila, vsaj tule objavi če je kaj novega.
    al pa tud ne.

    OdgovoriIzbriši
  4. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  5. ja, Jan, vsi te nestrpno spremljamo in hrepenimo po novicah in dogodivščinah! Čimprej se javi! :))
    PS: sem se čisto zatipkala prej :))

    OdgovoriIzbriši