nedelja, 19. junij 2011

14.6 do 19.6. 120 ur sonca



Teden je minil res hitro. Aktivno sem iskal stanovanje in za vsak slučaj tudi delo. Obiskal sem vse hotele v Svolvearju in šele v zadnjem po naklučju srečal direktorja, ki mi je prijazno razložil, da imajo skoraj vsi hoteli trajno pogodbo z eno poljsko in eno latvijsko firmo preko katerih najemajo poletne začasne delavce. Sem vsaj dobro spoznal mesto. S stanovanji je kar problem. V časopisu je šest oglasov v stilu: mlada nekadilka iz Osla išče stanovanje in le 2 oglasa za oddajo stanovanja. Enega sem poklical in se zmenil za ogled. Ker lastnik ni znal prav dobro angleško, sem za pomoč prosil znanca s švedske, ki se je na Lofote priženil že pred leti. Ob njegovem prevajanju sva ugotovila, da je stanovanje sicer prijetno in dokaj poceni, a že oddano. V petek sem v Kletterkafeju končno srečal lastnika. Vprašal sem ga po delu in najbrž sem se mu malo zasmilil, saj sem dobil ponudbo za pomoč pri učenju dveh angleško govorečih skupin. V soboto sem se pridružil dvema vodnikoma in pokazal da vem kaj počnem. Jutri popoldne in še dvakrat naslednji teden gremo v paradiset učit adrenalina željne Angleže, Nemce in Francoze. Ni ravno služba je pa neprimerno bolj zabavno.
Plezal sem bolj malo. Po tednu večraztežajk sem si zaželel bolj konkretnega navijanja. S skupino Angležov smo se dva popoldneva spravili na balvane. S fincem Mikkom sva plezala kratke trad smeri ob plaži Kalle. Splezala sva en fistcrack Apa (E1, VII-). Zelo prav so prišle rokavice iz gume, ki so res olajšale džemanje. Mikko mi jih je prijazno zapustil. Levo od Ape poteka skoraj nikoli plezana smer Babbon, ki sem ji dodal baje prvenstven direkten start. Boulder dinamec iz ene poke v drugo. Ta varianta je težka okoli E3, E4 (VIII-).
Danes sem skupaj s polovico kempa dve uri poskušal vlomit v kombi francoskega para. Uspela sta zaklenit oba ključa. Uspelo nam je z žico ob oknu. Ko ugotoviš sistem je prav preprosto. Potem smo šli frikat in zvečer na pivo in bacalao. V dveh tednih sem popil okrog 10 piv, plačal pa še nobenega. Pojutrišnjem dežuje.

Jedilnik pridno dopolnjujem z ribami. Sedaj pobiram samo še večje od 30 cm. Ostale vržem v vodo, kjer jih takoj požrejo galebi.






Počitek na Babbonu direkt.




Mikko na detalju
Še enkrat na detajlu. Brez majice je šlo lažje.




Po previsu zmentlaš v desno. Brez grifov a z dokaj dobrim varovanjem.


Mikko pravi, da je prestar za to.

Ni komentarjev:

Objavite komentar