ponedeljek, 13. junij 2011

12.6. Vestpillaren


      To smer sem že lani plezal z Nežo. Dolga je dvanajst raztežajev, 450m in je konstanto težka okoli VI+ z mesti VII-. Zjutaj ob desetih sva pod stena in žrebava. Jaz začnem s plezanjem, kar pomeni, da dobim vse ta težke cuge. Popravim slab vtis od lani in celo smer splezam prosto. Plezava 7 ur. Z Mikkom se dobro ujameva. Naslednji dan imam v Leknesu interviju za službo zato se grem na wc v Bacalau umit in klepetat z Nežo. Prvič mi uspe zaspati pred polnočjo, kljub temu, da imajo švedski sosedje žur z elemnti karaok. Moram si poiskati stanovanje.













4 komentarji:

  1. Lepo se imaš severni bratec. Mi južnjaki ti zavidamooo! Uživej, pa kkšno pokico še zame zlez!

    OdgovoriIzbriši
  2. Joooj ei, kolk sm ti fouš:) Gledam tele slike pa obujam spomine na lansko leto. Še vedno mi je velka želja preplezat Vestpillaren. Ne vem, ko vidiš to linijo, si preprosto ne moreš pomagati:) A je od telih slik kakšna iz Slanting Cornerja?

    btw, kako dolgo misliš ostati gor?

    OdgovoriIzbriši
  3. 3. slika je slanting corner.
    Letos sem imel s sabo 5 frendov več kot lani in sem jih 5 več dal not. Samo razvada.

    OdgovoriIzbriši